– Vi erbjuder 14 dagars öppet köp från den dag du hämtat ut ditt paket. Om du hittar något annat fint i vår webbshop som du önskar att byta till så är det bara att kontakta oss via: support@scoopjewellery.se Se retur policy

– Snabbast och smidigast via vår support mail support@scoopjewellery.se eller via Facebook chatten!

– Snabbast och smidigast via vår support mail support@scoopjewellery.se eller via Facebook chatten!

Vi gör alltid vårt bästa för att skicka ut alla varor i perfekt skick. Om du har fått en skadad eller defekt vara, skicka genast en bild där vi tydligt kan se defekten och förklara felet. Skicka bilden till support@scoopjewellery.se så återkommer vi så fort vi kan.

– Alla våra smycken skickas ut ifrån vårt lager i Stockholm inom 2-5 arbetsdagar. 

Vi garanterar 100% säkra betalningar När vi mottagit din beställning skickar vi automatiskt en bekräftelse via e-post med information om din beställning.Till ditt köpta smycke medföljer en designad smyckesask med sammetsvadderad kudde.

RETUR POLICY

Scoop Silver 925 mål är att beskriva och visa varje produkt så realistiskt som möjligt på vår hemsida. Vi förstår också att varor du mottar ibland inte riktigt alltid är vad du förväntade dig. Därför erbjuder vi dig 14 dagars ångerrätt på alla dina köp från Scoop Silver 925. Din ångerrätt startar från det datum du mottar din orderbekräftelse och upphör 14 dagar senare. Mer information om dina rättigheter att returnera varor finns i våra försäljningsvillkor.

BYTEN
Vi godkänner om du vill byta din vara till något annat på vår hemsida. Du har bytesrätt inom 30 dagar och får själv stå för portokostnad. 
Produkten måste vara i ursprungligt skick och ha kvar alla etiketter. Produkter får inte ha användts, tvättats eller på något sätt ändrats. 

Varor måste skickas tillbaka med alla originalförpackningar, bruksanvisningar, garanti och eventuella extra tillbehör. Returnera din beställning till följande adress, via DHL eller en liknande Postleverantör, och säkerställ att förpackningen är försäkrad och möjlig att spåra:


Rosin Smycken AB


Adress: BYÄNGSGRÄND 14
Ort: 120 40 Årsta
Län: Stockholms län

Behåll spårningsnumret om det uppstår problem. Returkostnader täcks av kunden.
Vi erbjuder bytesrätt
Företagsnamn: Rosin AB
Org nummer: 556560-4492

SÅ HÄR RETURNERAR DU, STEG FÖR STEG:
Sverige
1. Placera varan i dess originalförpackning.
2. Skriv vår adress på paketet: ROSIN SMYCKEN AB,BYÄNGSGRÄND 14, Ort: 120 40 Årsta, Län: Stockholm
3. Returnera paketet till DHL eller
ett Postombud.
4. Be alltid om kvitto med spårningsnummer, ifall det mot förmodan skulle hända något på vägen.
 
ÅTERBETALNING
När vi mottar varan bekräftar vår returavdelning att allt finns med och är i sitt ursprungliga skick för att säkerställa rätt till återbetalning. Vi handlägger återbetalningar så snabbt som möjligt och du kommer att motta ett e-postmeddelande för att informera dig när återbetalningen behandlats. Vi handlägger de flesta återbetalningar samma dag som varan returnerades till oss, men det kan ta upp till 14 dagar innan pengarna kommer in på ditt konto. Portokostnad på 49 SEK kvarstår på retunerad vara.

REKLAMATIONER
Vi gör alltid vårt bästa för att skicka ut alla varor i perfekt skick. Om du har fått en skadad eller defekt vara, skicka genast en bild där vi tydligt kan se defekten och förklara felet. Skicka bilden till support@scoopjewellery.se så återkommer vi så fort vi kan. Din reklamationsförfrågan måste göras genast när du upptäcker felet, inom rimlig tid. Vi tar endast emot reklamationer som orsakas av tillverkningsfel. Varor som har skadats genom daglig användning anses inte vara en reklamation.



Stäng meny